Salonregels

Afspraken 


  • Gelieve steeds tijdig aanwezig te zijn op de afspraak. Ben je meer dan 10 minuten te laat dan kan de afspraak helaas niet meer doorgaan en kunnen we een nieuwe afspraak vast zetten.
  • Als je niet aanwezig kan zijn op de geplande afspraak, gelieve deze dan te annuleren of te verplaatsen op het nummer 0476/54 26 29 of via uw mail van de afspraakbevestiging.
  • Afspraken kunnen gemaakt worden op het nummer 0476/54 26 29, per sms of via de online agenda op www.salonnaturelle.be.
  • Als je meerdere keren een afspraak maakt en deze annuleert is het niet meer mogelijk om in de toekomst een afspraak te maken.
  • Ook als je al eens een keer niet komen opdagen bent zonder te verwittigen, kan je vanaf de 2e keer geen afspraak meer maken. Maak je toch een online afspraak, dan wordt deze geannuleerd.


Cadeaubonnen


  • Cadeaubonnen zijn steeds 1 jaar geldig (tot en met de datum die genoteerd is op de bon). Als de datum verstreken is, is de bon niet meer geldig.
  • Afspraak en behandeling dienen gemaakt en opgenomen te zijn voor het verstrijken van de geldigheidsdatum. Bijvoorbeeld: Als u belt om een afspraak te maken op de laatste geldigheidsdag van de bon, kan u de bon niet meer inruilen als u komt bij een behandeling die na de geldigheidsdatum valt.
  • Er wordt geen geld teruggegeven en een openstaand saldo blijft op de bon staan voor de volgende behandeling binnen de geldigheidsduur van de bon.
  • De bonnen dienen opgenomen te worden in de hoedanigheid van de omschrijving.
  • Cadeaubonnen worden om geen enkele reden terugbetaald.
  • Cadeaubonnen met behandelingen worden niet omgeruild voor producten. 


Betaling


  • Prijzen kan u terug vinden op www.salonnaturelle.be of in het salon.
  • Betaling gebeurt op de dag van de afspraak, dit kan contant of via de bank app (online bankieren).
  • Er is geen Bancontact toestel aanwezig.
  • Geld afhalen gebeurt VOOR de behandeling, niet erna.
  • Als je weet dat je niet kan betalen (contant of online bankieren) voor de behandeling aanvangt, gelieve de behandeling dan te annuleren of de behandeling op voorhand te betalen via overschrijving (rekeningnummer en kostprijs op aanvraag) en een bewijs van betaling door te sturen VOOR de behandeling aanvangt. Als er niet betaald is, kan de behandeling niet doorgaan.
  • Er wordt vanaf heden geen uitstel van betaling meer gegeven tot aan een volgende afspraak, ook achteraf betalen via overschrijving is niet meer mogelijk.
  • Bestaande afspraken worden geannuleerd als het openstaande saldo niet vereffend is.
  • Bij laattijdige betaling of als er geen gevolg gegeven wordt aan de betaling, wordt de samenwerking stopgezet en is het niet meer mogelijk om toekomstige afspraken te maken.

 

Privacy


  • Adresgegevens van klanten zijn enkel bestemd voor Natur Elle en zullen niet verspreid worden aan derden.

 

 

Iedereen die bij Natur Elle een afspraak maakt, verklaart zich automatisch akkoord met deze salonregels